ΤΟ BLOG ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΠΟΥΛΙΟ, ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

ΚΕΙΜΕΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ



Η επίσκεψη σε ένα μουσείο και όσα «εισπράττει» ένας επισκέπτης (σε γνωστικό και συναισθηματικό επίπεδο) είναι υποκειμενικό βίωμα.

Οι επισκέψεις παιδιών στα μουσείων έχουν κυρίως γνωστικούς στόχους.

Προορισμός των μουσείων είναι η συλλογή, φύλαξη και έκθεση αντικειμένων.

Ένα μουσείο μπορεί να έχει και κερδοσκοπικό χαρακτήρα.

Η μουσειοπαιδαγωγική μπορεί να συμπληρώσει τη σχολική εκπαίδευση.

Η επίσκεψη σε ένα μουσείο μπορεί να αντιμετωπιστεί και ως ένα πρόγραμμα οπτικού γραμματισμού.

Κάθε μουσείο, ως χώρος μάθησης, βασίζεται σε μια συγκεκριμένη θεωρία μάθησης. Για παράδειγμα στο Μπεζεστένι η μάθηση επιτυγχάνεται μέσω ανακάλυψης.

Η συστηματική μάθηση είναι χαρακτηριστικό άλλων χώρων και όχι των μουσείων.

Είναι δύσκολο για έναν εκπαιδευτικό να γίνει μουσειοπαιδαγωγός γιατί πρέπει να αποστασιοποιηθεί από τον ρόλο που υπηρετεί στην τάξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου